19 Mart 2009 Perşembe

Sapık baba itiraf etti çünkü...

Bu bir gazate haberi. Zaten epey de bir süredir gündemde...

Avusturya’da 24 yıl evinin bodrumuna kapattığı kızından 7 çocuk sahibi olan baba, tüm suçlamaları kabul etti. 24 yıl içinde kızına 3 bin defa tecavüz eden sapık babanın suçunu neden itiraf ettiği de ortaya çıktı. Alman Bild gazetesinin haberine göre Josef Fritzl'ın itirafta bulunmasının nedeni 42 yaşında olan kızının da duruşma salonunda bulunmasıydı. Yargıcın fikrini neden değiştirdiğini sorması üzerine Fritzl, kızının video tanıklığının etkisi olduğunu söyledi.

İnsanı anlamak güç. İd, ego, süperego; kafayı kırdı adamlar yıllar yılı insanla. Benim derdim insanı anlamakla değil... Derdim sapık babayla da değil; "anne"yle...

24 yıl. Kendi evinin bodrum katı. 7 tane çocuk.

Gerekçe, "özel yaşam" alanına gösterilen saygı.

Kapanan göz, tıkanan kulak, bağlanan dil...

Freudyen bir bakışla; sapkınlık hepimizin doğasında var. Kimimiz gizliyoruz, kimimiz kendimizi eğitiyoruz, kimimiz dışavuruyoruz...

Adamı geçiyorum.
Geçiyorum ama kadını bir türlü aklım almıyor... Bir insanın algılarının bu denli kapalı olabileceği ihtimalini varsayamıyorum. Yok. Mümkün değil. Anlamıyorum.

1 yorum: