16 Mart 2009 Pazartesi

Seçim..? Dur seçiyim...

Cağnım halkımın oy kullanma anlayışı:

"Bu sabah karşıma çıkan ilk seçim bayrağı hangi partiye aitse, ona oy vericem!"

"Ayy, canım şu bayrağın rengine baaaaaak... Aşkım buna oy verelim miii?"

olsaydı şayet -ki evet, belki bu kadar olmasa da bazıları için durum buna benzer olabilir- sokaklara bayrak asmanın mantığı üzerine yazabilirdim bu yazıyı. Ama değil malesef ya da neyse ki değil...


Siyasi partiler, siyasi görüşleriyle anılırlar; değil mi? Ben mi bişey kaçırıyorum?


"Anne, Ceza'nın şarkısını çalan partiye oy verelim mi bu sefer?"


Ver evladım.
Kullanacağın oyu bangır bangır sokaklarda gezen seçim arabalarına, her sokağa gecenin bi yarısı gerilen bayraklara, billboardlara, otobüs duraklarına göre vericeksen, ver evladım. Bi' aferim de benden çocuğuma...

Yok, denedim ama olmuyor. Zinhar anlamıyorum. Kati suretle havsalam almıyor; dimağıma sığdıramıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder