21 Mart 2009 Cumartesi

Zaten parası çok niye ona her şey bedava?


Bugün konuşuyorduk, aslında Vahide anlatıyordu baktım ben de anlamıyorum dedim yazayım o zaman. Bazen onun anlamadığını ben de anlamıyorum. Havaalanlarında diyorum siaypi ve viaypi salonları var. Plütonyum kartı filan olanlar giribeliyor hani. Müstesna müşteriler, özel ve ayrıcalıklı olanlar... Bu salonlarda bu viaypi ve siaypi konumlu insanlara her şey beleş. Ne yediğine para veriyor ne içtiğine... Sen bir şişe küçük suya beş milyon öde, kahveye on milyon ver, bi kaşarlı tost ye, yedi milyon bayıl; adam viaypide siaypide yesin içsin, internete girsin, ne halt ederse etsin tek kuruş para vermesin. Yav adamın zaten parası çok, niye ona bedava? Parası az olana bedava olsun bi anlamı olsun. Anlamıyorum ben bu zihniyeti!

2 yorum:

  1. Bi de uçak biletleri de bedavaya geliyo hani... mayls and sımayls hesabı.

    YanıtlaSil
  2. benim böyle bi hakkım vardı ama ağlamaktan bi de elimdeki çantanın utancından gidip yiyip içemedim ühühühüh :)

    YanıtlaSil